Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ogienko O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ogienko O. 
Transgressive approach to out-of-school education in poland [Електронний ресурс] / O. Ogienko // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ogienko O. 
Facilitation in the context of pedagogical activities [Електронний ресурс] / O. Ogienko // Advanced education. - 2016. - Вип. 5. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2016_5_15
The article defines pedagogical facilitatiofesn as one of the key factors of teacherіs professionalism that includes both personality features (purposefulness, attitudes, relationships, motives and values), and their use in professional activities and communication (individual style of activity, communicative competence, etc.); as an innovative approach to teaching which promotes interest, cognitive activity, consciousness of the learner, realization of personally meaningful goals in the learning process and setting up creative learning environment. Essential characteristics of teacher facilitation are revealed: understanding and support as foundations for the interaction of teacher and learners as also learners with each other, recognition of the right of each participant of the interaction to have his or her own opinion, recognition of each individual as a unique personality, collective responsibility for decision making. The concept of facilitation is analyzed, according to which the algorithm of educational actions of the teacher is presented as an "Attribution ring" which involves the facilitation of motivation activities, goal setting, search of the subject of knowledge, search of learning methods, search of means of knowledge acquisition, realization of the learning process, and reflection. The features of facilitative communication are outlined; the educational action in facilitative interaction is proved to be determined by the psychological safety and psychological freedom as also by the empathy of the teacher, his or her professional and teaching tolerance and communicative competence, congruence, the creation of conditions for facilitative communication and facilitative influence. The psychological factors of educational action in facilitative interaction are identified: the importance of learning for learners; congruence of the teacher; psychological safety and psychological freedom, creation of conditions for facilitative communication.
Попередній перегляд:   Завантажити - 955.049 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ogienko O. 
Professional training of economists at Polish universities [Електронний ресурс] / O. Ogienko // Порівняльна професійна педагогіка. - 2016. - № 6(3). - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2016_6(3)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Chugai O. 
Methods that work: best practices of adult educators in the USA [Електронний ресурс] / O. Chugai, O. Terenko, O. Ogienko // Advanced education. - 2017. - Вип. 8. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2017_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.503 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Olshtynska A. P. 
Late quaternary climate variations in West Antarctica and their impact on the marine siliceous microalgae [Електронний ресурс] / A. P. Olshtynska, O. S. Ogienko // Український антарктичний журнал. - 2017. - № 16. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazh_2017_16_6
Мета роботи - реконструкція пізньочетвертинних кліматичних подій у районах північного і північно-західного шельфу Антарктичного півострова за зміною видового складу, чисельності та екологічної структури діатомових асоціацій у донних відкладах. Метод дослідження - використання кременистих мікроводоростей як біомаркерів геологічних, палеографічних і фаціальних подій. Встановлено причини зміни складу діатомових комплексів у товщі осадків, виконано палеогеографічні реконструкції та простежено хронологію пізньочетвертинних кліматичних трендів в регіоні. Зроблено висновки про основні палеокліматичні події в межах північно-західного шельфу і південної частини моря Скоша. Виділено два кліматичних етапи: "малий льодовиковий період" (900 - 500 років тому) з помірнольодовими умовами і наступний за ним етап сучасного стрімкого потепління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.417 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Lytovchenko I. 
Teaching English for specific purposes to adult learners at university: methods that work [Електронний ресурс] / I. Lytovchenko, O. Ogienko, A. Sbruieva, H. Sotska // Advanced education. - 2018. - № 10. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2018_10_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Mienasova A. S. 
The Late Creataceous phosphatized ichnofaunas fossils from Eocene basal horizon of Middle Dniper area [Електронний ресурс] / A. S. Mienasova, M. D. Krochak, O. S. Ogienko // Journal of geology, geography and geoecology. - 2020. - Vol. 29(1). - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jggg_2020_29(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.359 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ogienko O. 
Peculiarities of the content and organization of professional training of future primary school teachers in the universities of Australia [Електронний ресурс] / O. Ogienko, Yu. Kobiuk // Порівняльна професійна педагогіка. - 2020. - № 10(4). - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2020_10(4)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.927 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського